این تیزر تبلیغاتی با ترکیب فضای ایزومتریک و نموداری یک موشن گرافیک ترکیبی به حساب می آید. به عبارتی میتوان آن را موشن گرافیکی دانست که با تکنیک های انیمیشن سه بعدی و فضا و حس موشن گرافیک در نظر گرفت که امروزه از به روز ترین نوع تیزر های تبلیغاتی دانست .
این نوع تیزر تبلیغاتی را از نوع موشن گرافیک تخت میتوان به حساب آورد . چرا که همه حرکات دوربین و آبجکت ها به صورت پویا در یه صفحه دو بعدی قزار گرفته و با ترنزیشن های نرم و زیبا ایجاد و از بین میروند . این نوع موشنگرافیک امروزه بازتاب فراوانی از دید مخاطبان خود داشته و از جذابیت های خاص خود برخوردار است .
لوگو موشن یا لوگوی متحرک را در مواقعی که نیاز به نمایش لوگو در فضای رسانه های تصویری به صورت فیلم ، را میتوان استفاده کرد . . بیشتریم کاربرد آن معرفی شرکت یا بیزینس شما یا هر چیزی که این لوگو مربوط به آن است ، در فضای مجازی و یا قبل و بعد فیلم ها مورد استفاده قرار دهید . امروزه از ملزومات هر لوگو یا آرم یک مکان ، داشتن لوگو موشن آن برای معرفی هرچه بهتر برند است .
با دیدن این تیزر در نگاه اول به مخاطب حس انیمیشن دو بعدی میدهیم . ولی با دقت بیشتر متوجه سه بعدی بودن آن میشوید . این یک نوع انیمیشن ترکیبی سه بعدی با بک گراند دو بعدی است . که البته با توجه به اینکه بک گراند ها حتی در انیمیشن های سه بعدی نیز به صورت دو بعدی طراحی میشنود (در اغلب موارد) این را یک انیمیشن سه بعدی میتوان دانست ، که فقط با یک فیلتر دو بعدی آنرا کمی کلاسیک یا دو بعدی تر کرده ایم تا حس خاصی به خود بدهد .
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به دفتر چاپ و تبلیغات دیاکو می باشد.